სასწავლო უნარები
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
||
თემისა და პრობლემის განსაზღვრა
|
ვერ საზღვრავს კონკრეტულ თემატიკას და პრობლემას
|
დახმარების საშუალებით შეუძლია რამდენადმე მიუახლოვდეს სამიზნე
თემას
|
არასრულფასოვნად აყალიბებს თემატიკასა და პრობლემას
|
საზღვრავს მიზანს, მსჯელობს პრობლემაზე, მოჰყავს არგუმენტები
|
||
ანალოგიებისა და ლიტერატურული პარალელების განსაზღვრა
|
არ შეუძლია ანალოგიებისა და ლიტერატუტული პარალელების ამოცნობა
|
დახმარების შედეგად ამოიცნობს
ლიტ.პარალელებს
|
შეუძლია დამოუკიდებლად განსაზღვროს ანალოგიური თემები და იდეები,
მოჰყავს მაგალითები
|
მასალა კარგად აქვს მომზადებული, შეუძლია მაგალითებისა და ლიტერატურული
პარალელების შესახებ მსჯელობა და სათანადო დასკვნების გამოტანა
|
||
ტექსტის მხატვრული გააზრებ
|
არ იცნობს ტროპის სახეობებს, ვერ არკვევს ლიტ-ის მხატვრულ
ფუნქციას
|
მითითების მიხედვით ცდილობს, ამოიცნოს რომელიმე მხატვრული სახე,
შეუძლია პეიზაჟისა და ეპითეტის ამოცნობა
|
შეუძლია ძირითად მხატვრულ საშუალებათა იდენტიფიცირება
|
მსჯელობს ტროპის სახეობათა თავისებურებაზე,
არკვევს მათ მხატვრულ ფუნქციას
|
||
პრეზენტაცია
|
თემას ვერ წარმოადგენს ნათლად და გასაგებად, კითხვებზე ვერ პასუხობს
ადეკვატურად
|
ინფორმაციას ფლობს, მაგრამ უჭირს მისი დალაგება, ლოგიკურად
გადმოცემა
|
შეუძლია გეგმის მიხედვით წარმოადგინოს საპრეზენტაციო საკითხი,
ვერ იცავს დროის ლიმიტს.
|
შესავალი საინტერესოა,ავლენს შემოქმედებით უნარს, დაცულია ლოგიკური
ჯაჭვი, გამართულია ტემბრი, იცავს დროის ლიმიტი
|
||
წინად.კონსტრუირება
|
არ შეუძლია წინადადების მიზნობრივად კონსტრუირება, უჭირს სათქმელის
გადმოცემა
|
აგებს მარტივ კონსტრუქციებს, მაგრამ უშვებს სინტაქსურ და სტილურ
შეცდომებს
|
ფლობს სინტაქსური სინონიმიკის ელემენტებს, სტილი გამართულია
|
|
||
ისტ-ის მიზნობრივი გამოყენება
|
არ ფლობს კომპიუტერზე მუშაობის ძირითად პრინციპებს
|
|
იცის საოფისე
პროგრამები, შეუძლია მათი დანიშნულებისამებრ გამოყენება დავალების შესრულებისას
|
სრულყოფილად ფლობს ისტ-ის გამოყენების ტექნიკას, შეუძლია
შექმნას სასწავლო და დამხმარე მასალები
|
Wednesday, June 29, 2016
შეფასების რუბრიკა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment