1.
|
გაკვეთილის
მთავარი თემა
|
ასო-ბგერა „ყ ’’ და „ჩ’’
|
2.
|
სწავლების
საფეხური
|
დაწყებითი საფეხური, I კლასი
|
3.
|
საგანი
/ ინტეგრირებული საგნები
მასწავლებლის
სახელი და გვარი
|
ქართული ენა
მარინა ჩრაღიან
|
4.
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
16 მოსწავლე,
არცერთი მოსწავლე არ არის სპეალური
საგანმანათებლო საჭიროების მქონე
|
5.
|
გაკვეთილის
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
დაისწავლიან ასო-ბგერა’’ ყ-ს“ და ’’ჩ’’-ს
შეძლებენ წინა ასოების გამოთქმას
|
6.
|
გაკვეთილის
მიზნები
|
1.ახალი ასოს დასწავლა ;წერა და კითხვა
2.ასო სწორად გამოთქმა ;
3.ნაცნობი ასოებით ახალი სიტყვების წარმოება ;
4.ახალი
ლექსიკის შესწავლა, სიტყვის ხმოვანი და ორთოგრაფიული ხატის ანალიზი სინთეზი; სიტყვების,
მოკლე წინადადებების წაკითხვა, ლექსების და ენის გასატეხების შესწავლა, ასოს მოხაზვა.
|
7.
|
ეროვნული
სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები და ინდიკატორები
|
ქ.მ.I. 1. მოსწავლე
მონაწილეობს მარტივ ინტერაქციაში.
2.მოსწავლე კითხვების დახმარებით აღწერს სურათს.
3მოსწავლე იყენებს ლაპარაკიბს .
4.მოსწავლე იძენს კითხვისთვის აუცილებელ უნარ-ჩვევებს.
5.მოსწავლე იძენს კითხვის სტრატეგიებს. 6.მოსწავლე ნაწერიდან ან ნაბეჭდიდან
გადაწერს სიტყვებს,ასოებს.
|
8.
|
წინასწარი
ცოდნა
|
1.იციან წინა ასო ბგერები.
2.იწარმოებენ მარტივ სიტყვებს კითხულობენ და გამოთქვამენ.
3.ადარებენ ნაცნობ ასოებს
იციან მომდევნო და წინა ასოები.
|
9.
|
შეფასების
საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეებს შევაფასებ შეფასების რუბრიკის მიხედვით
|
10.
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
I კლასის
ქართული ენა I დონე
თამარ ჯაყელი და სხვა ავტორებით; სამუშაო რვეული, ბუკი, ფანქარი,
დაფა, ცარცი,სურათები,მოძრავი ანბანი.
|
11.
|
გაკვეთილის
მსვლელობა / საკლასო მენეჯმენტი
|
·
გაკვეთილის ხანგრძლივობა - 35 წთ;
·
გაკვეთილის
დაწყებიდან 15 წთ-ის შემდეგ ფიზიკური აქტივობა -
5 წთ.
· მოსწავლეებს ვამუშავებ
ბუკებში - ქამაბუკი (საგანმანათლებლო რესურსი)
A ფაზა - 7 წთ.
·
საორგანიზაციო
მომენტი;
· მოსწავლეთა
ცოდნის შემოწმება - წინა მასალის გახსენება - კითხვა-პასუხის ფორმატით.
აქტივობა 1
·
ნასწავლი ასოების მიხედვით სიტყვების შექმნა და გამოთქმა.
B
ფაზა -16 წუთი
აქტივობა
2
·
ასოს პოვნა ანბანში:
·
სიტყვების ბგერებად დაშლა და ბგერების სიტყვებად გამთლიანება. ყვავი, ბაყაყი, ყაყაჩო.
·
მოძრავი ანბანით მუშაობა.
·
სავარჯიშო ტექსტში(ყვავი ჩაი) ხმამაღლა კითხვა.
·
ენის გასატეხების თქმა.
·
ჩვენება როგორ იწერება ასო.
აქტივობა
3
·
სახელმძღვანელოზე მუშაობა - გვ. 47,
· მუშაობა
ბუკებში - ქამაბუკი (საგანმანათლებლო რესურსი)
· მუშაობა სამუშაო რვეულში -გვ,77,
C
ფაზა - 7 წუთი
·
ახალი
მასალის განმტკიცება კითხვა-პასუხი;
·
სავარჯიშო 14 ,5, 6.
o მოძებნე,
გააფერადე და დათვალე.
o დააკვირდი,
შეადარე და შეავსე.
o დააკვირდი
და შეაერთე.
·
გაკვეთილის შედეგების შეჯამება
მოსწავლეთა განმავითარებელი
შეფასება
o მოსწავლეთა
თვითშეფასება - მოსწავლეები თავიანთ აქტიურობას გაკვეთილზე შეაფასებენ სმაილებით;
o მოსწავლეთა შეფასება შეფასების
რუბრიკის მიხედვით (იხ. შეფასების რუბრიკა).
|
Sunday, June 26, 2016
გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ბედნიერება
ReplyDelete